Warszawa - Promenada 13/15
W naszej ofercie m.in.: W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, WiFi, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, ogrzewanie, pokoje dla niepalących, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, całkowity zakaz palenia, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, piesze wycieczki, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, WiFi dostępne w całym obiekcie, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, bezpłatne WiFi, dostęp za pomocą kluczy, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, kajakarstwo, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Wynajem rowerów, dostęp do Internetu.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Royal Garden Apartment o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 30 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Warszawa - Royal Garden Apartment, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.262152